piątek, 22 sierpnia 2014

Recenzja Maski do włosów z jedwabiem Sleek Line Repair


Hej :) Bardzo się cieszę, że ostatnia notka bardzo przypadła Wam do gustu. Dzisiaj dalej poruszam temat włosów, a mianowicie zrecenzuję maskę, która idealnie sprawdziła się na moich włosach i stała się moim ulubieńcem roku :) 



Opis producenta:
"Produkt przeznaczony do włosów i skóry zniszczonej po wszelkich zabiegach fryzjerskich. Maska zawiera jedwab i wyciąg z pestek słonecznika i innych roślin. Polecana do włosów cienkich słabych i zniszczonych. Bardzo silnie regeneruje, 
Zawiera filtr uv, chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca. Już po pierwszym zastosowaniu widać efekty działania. Po użyciu włosy stają się gładkie, miękkie, lśniące i łatwo się rozczesują."

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimmonium Chloride,Isopropyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Halianthus Annuus, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Malic Acid, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Actinidia Chinensis Fruit Juice, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Juice, Citrus Paradisi Fruit Juice, Pyrus Malus Fruit Juice, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylaraben

Klucz: oleje/emolienty, wyciągi i ekstrakty, humektanty, antystatyk,proteiny, lekkie silikony, kosnserwanty 


Konsystencja:
 Biała, gęsta i wspaniale pachnie gumą balonową. Zapach ten na włosach utrzymuję się przez cały dzień. Zdarzyło mi się, że pytali się mnie co to tak fajnie pachnie :)

Sposób użycia:
Wmasuj delikatnie maskę w umyte i osuszone ręcznikiem włosy pozostaw na 10 min. w temparaturze pokojowej, albo na 5 min., ogrzewając je suszarką. Potem dokładnie spłucz.

Zalety:
+ włosy są odżywione i wygładzone
+ zyskują blask
+ ma piekny zapach
+ ułatwia rozczesywanie
+ nie obciąża włosów
+ wydajna
+ konsystencja łatwa do rozprowadzenia na włosach
+ bardzo korzystna cena

Wady:
- posiada dwa silikony
- więcej wad nie zauważyłam :)

Cena:
ok 9 zł/ 250ml
ok 18/1000ml
Dostępność: sklepy internetowe/allegro/salony fryzjerskie

Polecam wszystkim, którzy szukają odpowiedniej maski do swoich włosów. Cena jest bardzo tania, a maska ta jest profesjonalna i używana w wielu salonach fryzjerskich. 

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Jakiś czas temu zamawiałam na http://www.yodeyma.com/poland/pl/7-bezplatne-probki próbkę perfum i wczoraj do mnie przyszła. Próbka ma 15 ml i pięknie pachnie. Wyczytałam na ulotce, że jest to odpowiednik perfum DKNY Be delicious  (Donna Karan).  Do torebki będzie w sam raz :) 





Pozdrawiam 



37 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała, ale jak na razie stosuje Henne wax, która swietnie sie sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na ta próbkę, ciekawe czy dojdą.
    Mi silikony w maskach nie przeszkadzają więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie doznałam szoku. Zauważyłam, że dodałaś posta na FB i skądś Cię skojarzyłam i już wiem! Blogi na blog.onet rządziły jakieś 6-7 lat temu i miałyśmy mega dobry kontakt! Ha, świat jest serio mały.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystkie kosmetyki z jedwabiem :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mogę używać kosmetyków z jedwabiem, bo bardzo obciążają mi włosy.

    Ps. Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska warta uwagi ;)
    Też zamówiłam próbkę o tym zapachu i doszła jakiś czas temu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze jej nie miałam :)
    obserwuję♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie wypróbuję tą maskę ;>
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiła mnie ta maska :)
    tą próbkę perfum też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm na pewno jest bardzo fajna i pewnie ja wypróbuję.. <3
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs ? Czekam na odp. u mnie ;**
    Zapraszam na konkurs ! Więcej szczegółów u mnie ^.^
    ♥ ♥ ♥ http://my-littleee-world.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja.
    Nie miałam takiej maski.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja jak na tak niską cenę :) Muszę spróbować! Obserwuję i liczę na rewanż ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy akurat lubią silikony, więc to że są w składzie to żaden problem :) Jak gdzieś się natknę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze wlasnie zaopatrzyc sie w jakas maske, poniewaz mam problem z puszeniem.sie wlosow ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tej maski, ale z chęcią bym ją wypróbowała :) Te silikony w sumie mi nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ciekawa maska, może i ja się skuszę w przyszłości ;)


    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://agnieszka-gajewska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy produkt : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
      + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

      Usuń
  21. Uwielbiam maski Sleek Line, mam do włosów farbowanych i jest cudowna, świetnie zmiękcza i wygładza włosy :) Pozdrawiam i obserwuję :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam tej maski, ale może się skuszę po Twojej recenzji :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja także już obserwuję ♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. też zamówiłam próbkę perfum ale przez przypadek męskich :/ czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie slyszalam o niej;p
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. NIgdy nie stosowałąm tego typu produktów, ale może już czas spróbować?

    Tymczasem życzę Ci udanej końcówki wakacji.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe.

    PS. mogłabym liczyć na like? byłabym niezmiernie wdzęczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy jeszcze nie używałam ! ;C
    http://julajulia.blogspot.com/
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Maski do włosów są u mnie bardzo mile widziane. Nie mam tej, co tu przedstawiasz, ale używam maski do włosów firmy Wax. Przyspiesza wzrost włosów!
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się Twój blog. Co powiesz o wspólnej obserwacji? Jak tak, to zaobserwuj, a ja za chwilkę się odwdzięczę ;-)
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O, widze ze doszly Ci perfumki. Ja tez zamawiałam ale jeszcze czekam:) długo czekałas na swoje? Ciekawe jak moj zapach...:):)

    masz ochote na wspolne obserwowanie? jesli tak to zaczynaj, na pewno sie odwdziecze:):) pozdrawiam

    http://och-no-sugar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za odp.:)
      obserwuję:) pozdrawiam

      Usuń
    2. a mi dzisiaj dotarły perfumy, męskie i damskie - czekałam 9 dni:) fajne zapachy mają, ja wziełam Cheante:)

      Usuń
  31. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej info tutaj, w najnowszym wpisie: www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne wpisy na tym blogu - szkoda, że straciłaś regularność.
    Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego bloga
obserwacja = obserwacja
komentarz = komentarz