piątek, 28 listopada 2014

Propozycję na świąteczne prezenty 2014

Czeeść:) Dziś już 28 listopada... Czas szybko leci. I przyznaję się - wiem, że nie piszę tutaj regularnie. Miałam przez ostatni okres mało czasu. Przychodziłam po pracy do domu, ogarniałam sprawy na studia i o 21 kładłam się spać,bo byłam wykończona. Ale teraz mam mnóstwo czasu, także piszę tę notkę :) Święta niedługo. Strasznie wyjątkowy czas. Ludzie pędzą na zakupy, gdzie się nie pójdzie są piękne choinki, oświetlone lampki, przecudowne dekoracje,czuć wszędzie zapach mandarynek! Uwielbiam to i nie mogę się doczekać tego okresu.

Pewnie zastanawiacie się co można kupić mamie,siostrze,tacie,bratu,chłopakowi itd pod choinkę. W tej notce chciałam Wam zaproponować kilka opcji na fajny prezent dla swoich bliskich.




1) Zestaw mgiełek z Victoria Secret. Każdy kto poczuł zapach tych mgiełek wie, że są przecudowne. (ok 130zł)

2) Bon na zakupy. Boisz się, że nie trafisz w gust? Podaruj bon zakupowy! Na pewno obdarowana osoba będzie zadowolona i wg siebie i swoich gustów zrealizuję otrzymany od Ciebie bon :)


3) Kosz słodyczy z dobrym winem. Coś dla koneserów dobrych smaków. Widziałam idealne zestawy w Almie. (150-200zł)


4) Ceramiczny kubek z gorącą czekoladą do robienia i piankowymi cukierkami. (Np Tk maxx,ok 40zł)

5) Komplet kubków SUPER DAD, BEST MUM (home & you,45zł)



6) Biżuteria


7) Słuchawki. Każdy lubi słuchać muzyki, więc taki prezent czy dla niego czy dla niej na pewno będzie użytkowany :)


8) Zestaw świec zapachowych


9) Płyta ulubionego artysty


To moje propozycję dla Was. Piszcie co Wy kupiłyście albo planujecie kupić swoim bliskim. 
Do następnej notki :*






19 komentarzy:

  1. Cudowne kubki :) Ja chciałabym taką kartę :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mgiełki fajnie wyglądają :) Wszystkie propozycje są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio dostałam kartę podarunkową do bershka :)
    Byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świece są piękne sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje świece oraz mgiełki -świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karty podarunkowe zawsze ą dobrym pomysłem. Ja przeważnie jeśli daję karty to albo do Home&You albo do którejś drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi kubkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria dla dziewczyn to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam h&m, to mój ulubiony sklep więc h&m jak najbardziej by mnie ucieszył :D
    ja kupię chyba babci, dziadkowi i cioci kubki i jakieś herbatki, tacie i bratu po bluzce i czekoladzie, a reszcie zestawy kosmetyków :)
    podoba mi się sposób w jaki piszesz, obserwuję x

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubeczki są super :)
    Jak i świeczki ;3
    Zapraszam do mnie ! Może będziesz miała chęć wpaść :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły - z niektórych z pewnością skorzystam (np. kubki z cukierkami) :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły :)
    Zapraszam do mnie
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ale mam ochotkę na te mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku stawiam na biżuterię i gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło mi Cię poinformować. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award 2014. Więcej informacji tu:
    http://blondhairdoll.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego bloga
obserwacja = obserwacja
komentarz = komentarz