poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Produkty do makijażu, które najczęściej używałam tego lata

Witajcie :) Jestem prze szczęśliwa, że coraz więcej osób odwiedza mojego bloga :) Ubiegły weekend minął mi pracowicie, ponieważ w moim miasteczku został otwarty Rossmann, a ja pracowałam tam jako hostessa. Było bardzo miło, a ja cieszę się, że w końcu mam na wyciągniecie ręki tę drogerię :) Dziś chcę Wam pokazać jakich produktów najczęściej używałam tego lata. A więc przejdźmy do konkretów :))





Od lewej:

1) Bronzer Rimmel Match Perfection - dobrze się go rozprowadza, ma ładny odcień, nie ściera się szybko, ładnie modeluję twarz. Jestem zadowolona :) Cena ok.25 zł
2) BB Cream Garnier - na lato wolę używać lekkich fluidów typu BB crem.  Jest wydajny, lekki, nawilża, poprawia koloryt skóry. ok 15 zł
3) Tusz do rzęs Benefit the're Real - próbeczkę dostałam z tego co pamiętam w Glossyboxie i zakochałam się w tym produkcie od pierwszego użycia. Rzęsy po tej maskarze są świetnie podkreślone, wydłuzone. Jednym minusem jest fakt, że ciężko zmyć potem ten tusz z rzęs. Cena pełnowartościowego produktu to ok 100 zł
4) Szminka Kobo Fuchsia - z racji tego, że oczy zawsze delikatnie podkreślam lubię mieć mocno podkreślon usta. Ta fuksja jest idealna. Piękny kolor, dosyć długo się trzyma. Cena ok 16 zł
5) Lakier do paznokci Wibo Summer Extreme Nails - chyba muszę uwielbiać kolor różowy, bo przez cale praktycznie wakacje ciągle używałam tego lakieru. Niestety nie wiem jaki to nr. Cena ok 7 zł
6) Puder Rimmel Stay Matte - to mój ulubieniec od lat. Nie zdradzam go z żadnym innym pudrem. Cena ok 25 zł
7) Cień do powiek w ołówku Champagne Eye Shadow Pencil firmy Sumita Beauty - ja go używam na dolną powiekę. Ma piękny kolor szampański. Cena ok. 50 zł


I to by było na tyle. Po zdjęciu widać, że produkty były ciągle użytkowane. 
Pozdrawiam i do nastepnej notki 

61 komentarzy:

  1. Wszędzie widzę pozytywne opinie na temat tego tuszu. Muszę sobie go w końcu kupić! :)


    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwacja za obserwacje jestem uczciwa <3mój blog http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam nagminnie broznera i eyelinera, bez tego ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek szminki :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, świetny blog :)
    wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i liczę na rewanż.
    hiipaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam lakierów z Wibo, świetne są i mają duuuużą palętę kolorów do wyboru :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bronzer i tusz mam wielką ochotę, ale tusz zdecydowanie za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rimmel Stay Matte faktycznie świetny. Też go kiedyś używałam :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lakier z tej samej firmy, tylko inny kolor ;)
    Również obserwuję.
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery rimmela są obłędne!


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder Rimmel'a również jest moim ulubieńcem. Trzyma się u mnie nawet 12 godzin w pracy! Rewelacja. :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    dariawereszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak czerwień na paznokciach :) Mam lakier z tej firmy, biały, trzyma się baardzo długo, ale pewnie dlatego, że zawiera brokatowe drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)
    szminka ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie uzywałam żadnych z tych produktów, ale chciałabym przetestować ten tusz z benefitu, ale szkoda mi kasy :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki :)
    http://nataliesdiaryphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypomniałaś mi o fuksji z Kobo :) Kiedyś często jej używałam, a teraz leży na dnie szuflady...

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak kolorek tej pomadki Kobo jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie zastanawiam się nad kupieniem tego pudru z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tak ! pamietam jak u mnie otwierali rossmanna w koncu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja najczęściej używamc: tuszu, różu i cieni do brwi :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://www.nasze-dwaswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne kosmetyki..mam ten tusz ''they are real'' i go uwielbiam..dziekuje za mily kompentarz na moim blogu :) ja rowniez obserwuje..i pozdrawiam,

    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  24. Fluid BB na lato wydaje mi się, że jest idealny, muszę obowiązkowo spróbować tuszu ! :)
    http://zsxcv-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. oj,wszystko co tam było,to było niesamowite! niestety szybko się skończył i trzeba było wracać.. ;(
    Używałam Puder Rimmel Stay Matte ale niestety po jakimś czasie zmieniłam na jeden z Maxfactora ;)
    Dziękuję za odwiedziny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanawiam się nad kupnem właśnie pudru z rimmela stay matte i skoro go tak zachwalasz to koniecznie muszę go wypróbować :)

    i zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na co dzień ograniczam się do fluidu i tuszu, a mimo to moja szuflada z kosmetykami jest pełna :) Ostatnio szukałam właśnie nowego tuszu, więc wypróbuję Benefit.
    Pozdrawiam :)


    listy-od-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne produkty :)
    ja niestety nie mam w swoim miasteczku rossmanna, wielka szkoda :/
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba skuszę się kiedyś na tę szminkę :)

    Zapraszam do --> FASHION PACIFIC <--
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna szminka :>
    Obserwujemy?
    http://thissmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ta szminka jest cudowna c;
    obserwuję ;')))

    napiszedocb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej przydałby mi się ten crem BB :<
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post ;')
    obserwuje c;
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. oo mój BB haha :D
    dziękuję za obserwacje, odwdzięczam się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Puder brazujacy - moj wierny towarzysz :)
    Fajny post!
    Co powiesz na obserwacje?

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym ten puder brązujący :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam produkty Garniera ! :D

    http://madeandleine.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam żadnego z Twoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. They're real jest na mojej liście już chyba z pół roku. W końcu ulegnę;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha! Jestem setnym obserwatorem:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam produkty z firmy Benefit - jestem bardzo zadowolona z różu, bronzera, rozświetlacza czy korektora, jednak tuszu do rzęs nie testowałam. W Internecie słyszę o nim same pochlebne opinie, jednak moja przyjaciółka nie była do niego przekonana. Mimo to, jako zakupoholiczka, pewnie wcześniej czy później się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. oo garnier też używam :*
    obserwacja za obserwacje? :)
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba mam podobny lakier^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie na blogu! 101% uczciwego rewanżu ;-)
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Tez używam tego pudru, nie zamienię go na żaden inny :D

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo interesujący blog oraz ciekawy post :)
    Obserwuję i komentuję, liczę na rewanż :)
    http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiam się nad kupnem tego pudru stay matte :)
    http://kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja na non stopie uzywalam czerwonego lakieru i czerwonej pomadki :)
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo
    ps moge prosic o klik w tym poscie jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Również ucieszyło mnie, gdy ta drogeria została otwarta w moich okolicach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również wolę używać kremów BB, bardziej mi odpowiada ich lekka formuła :) A szminki z Kobo bardzo lubię, szczególnie odcień English Rose :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lata temu używałam bronzer z Rimmela i to był chyba w ogóle pierwszy w moim zbiorze. Mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Tusz Benefit to zdecydowanie mój nr 1 - tylko ta cena jest powalająca.

    OdpowiedzUsuń
  52. Stay Matte to mój ulubieniec od baaaardzo dawna!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Używam pudru Stay Matte ale szczerze mówiąc nie do końca wiem co dziewczyny w nim tak lubią, jest spoko ale szału u mnie nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bronzera od Rimmel używałam całe lato - bardzo się polubiliśmy, niestety już mi się skończył. Obok szminek Kobo muszę się kiedyś zakręcić, bo o dziwo jeszcze z żadną nie miałam do czynienia :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdyby w moim mieście była Natura, to ta szminka z Kobo była by moja. Lubię takie kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego bloga
obserwacja = obserwacja
komentarz = komentarz