wtorek, 5 sierpnia 2014

Moja podstawowa biżuteria na co dzień + link do darmowych perfum



Hej :) Dzisiejsza moja notka na blogu będzie poświęcona mojej podstawowej biżuterii,którą używam praktycznie cały czas na codzień . W tamtym tygodniu robiłam generalne porządki i wyrzuciłam mnóstwo niepotrzebnych mi bransoletek i naszyjników. Lubię minimalizm, zamiast kolekcjonowania każdej pierdółki ... :)


Uwielbiam okulary aviatory. Mam w rozmiarze 62 i 58. Moim must have jest rownież złoty łańcuch, ktory zakupiłam w Sinsay.Nie rozstaję się również z moim zegarkiem w panterkę z Genevy oraz zawsze wierna jestem wypełniaczowi do koka z H&M (chociaż nie mogę tego uznac jako biżuterię, ale jako akcesorię tak). Do uszu nosze kolczyki sówki,które uwielbiam. Niestety na zdjęciu słabo je widać...


Z tymi rzeczami nie rozstaję się nigdy. Reszta jest gdzieś głęboko schowana na większe okazje lub po prostu wyrzucona,bo była mi nie potrzebna :) A Wy co lubicie najbardziej nosić?

Ps. Mam dla Was link, gdzie można zamówić za darmo próbkę perfum 15ml : http://www.yodeyma.com/poland/pl/7-bezplatne-probki

Zapoznajcie się z tym linkiem, ja swoją próbkę już zamówiłam i czekam na przesyłkę :)
oraz drugi link, gdzie można dostać słodkiego pluszaka za darmową rejestrację:
https://www.neocate.com.pl/index.php/pages/rejestracja/
Liczba pluszaków jest ograniczona :)


Pozdrawiam, do następnej notki ! :)

5 komentarzy:

  1. Dobry sposób na przechowywanie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ma kilka rzeczy które muszę codziennie założyć bo inaczej czuję się "goło" :D

    amelkakrasnicka67.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolę minimalizm ;) Mam jedną ulubioną bransoletkę, której właściwie nie ściągam, jeden zegarek, który zakładam tylko czasami i kilka par kolczyków, chociaż zazwyczaj chodzę bez. Uwielbiam naszyjniki i jedynie ich mam w szafce trochę więcej, niż pozostałej biżuterii, ale mimo wszystko rzadko w nich chodzę ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sinsay'u zawsze można kupić coś dobrego z biżuterii, mają tego, pełno. Ja na przykład kupiłam ostatnio tam kolczyki i bransoletkę :)

    somaddielife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie noszę biżuterii zbyt często ;) z kolczyków zrezygnowałam bo noszę ciemno różowe okulary i czerwone włosy więc zawsze wydawało mi się że wtedy zbyt dużo się dzieje przy twarzy a naszyjnikow i bransoletek nie lubię więc rzadko sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego bloga
obserwacja = obserwacja
komentarz = komentarz