niedziela, 21 kwietnia 2013

Firma FM - bardzo tanie i świetne perfumy, kosmetyki oraz produkty dla domu ! U mnie możliwość ich zakupu! :)

Hej hej! :) Dawno mnie tu nie było.. ale niestety laptop mi sie zepsuł. Cudem udało się go uratować hehe :) Nie przedłużając. Mam dla was dzisiaj ciekawą notkę :) Otóż od jakiegoś czasu jestem dystrybutorką firmy FM, która sprzedaję kosmetyki, perfumy oraz produkty dla domu. Co mogę o tej firmie powiedzieć? Ma bardzo dobre jakościowo produkty.  Duży asortyment. Naprawdę bardzo bardzo ciekawe produkty. ALE! Najbardziej urzekły mnie perfumy :) Prześlicznie pachną, a dlatego, że są inspirowane takimi markami jak Chanel, Dior, Hugo Boss, Giorgio Armani i wiele wiele innych. i zamiast 200-400zł płacimy za nie 10razy mniej :) Może pokaże wam nazwy wszystkich odpowiedników tych perfum :<KLIK>
Chciałam żebyście też wiedziały, że to nie są żadne podróbki typu Hogo Bos czy Channel (przez dwa n) jakie możemy spotkać na allegro. To są INSPIROWANE perfumy znanych nam marek, a pachną również tak samo pięknie;). Co jest w tym też takiego fajnego? Otóż to, że płacisz tylko za zapach,a  nie również za butelkę i nazwe ! Są też dobrze zaperfumowane, więć długo zapach się utrzymuję.  Wiele osób zachwyca się tymi  perfumami, lecz niestety nie można ich zakupić w drogeriach. Od nie dawna można je zamawiać u mnie ! :)

PERFUMY KLASYCZNE:


Mają ładny wygląd :)

Są też i dla mężczyzn:


PERFUMY LUKSUSOWE:


PERFUMY LUKSUSOWE KLEJNOTY:




Moja rodzina i znajomi zachwycają się tą marką. Za nie wielkie pieniądze można kupić naprawdę świetne i wydajne produkty ! :) 

ODPOWIEDNIKI MARKOWYCH PERFUM:


Wszystkie aktualne ceny i produkty są umieszczone w linkach z katalogami :)
Zapraszam do obejrzenia aktualnych katalogów:

KATALOG MAKE UP:


KATALOG PERFUMERYJNY:


KATALOG FOR HOME:





Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. też jestem dystrybutorem i znam bardzo dobrze tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą markę ponieważ mój kolega jest dystrybutorem :)
    Cieszę się,że w końcu nowa notka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego bloga
obserwacja = obserwacja
komentarz = komentarz