sobota, 2 marca 2013

Produkty, które używam do mojego codziennego makijażu .

Hej !

Nie wiedziałam, że w sieci jest aż tyyyle blogów urodowych. Szok, ale oczywiście na plus. :) Jestem zachwycona, bo uwielbiam tematy kosmetyczne :) W dzisiejszej notce chciałam pokazać wam jakich produktów używam do makijażu na codzień. Są to raczej produkty z niższej/średniej półki, ale mi odpowiadają w 100%. Jeśli ktoś szuka czegoś dobrego i nie drogiego to zapraszam do dalszej części notki.(wiadomo ,że nie każdej mogą te produkty również odpowiadać )

Moja cera jest niestety cerą mieszaną... Mam z nią duże problemy, które zimą jeszcze bardziej się nasilają.Ale staram się jakoś z tym walczyć :P

Lista produktów:

Krem nawilżająco-matujący ,przeciw błyszczeniu się z Under Twenty
Świetnie nawilża i matuję skórę, poprawia jej koloryt, podkład po nim bardzo łatwo się rozprowadza. /cena ok 13-15 zł, w promocji w Rossmanie ok 11 zł



Podkład Astor Stay Make up 24h Multi 
Dobrze kryję, długo się utrzymuję, ale wydaję mi się,że trochę jest za ciężki .Na pewno nie jest moim jakimś faworytem, dla mnie jest średni. Jeśli znajdę coś lepszego ,to na pewno wymienie go na coś nowego . /Cena ok 45 zł. (zdecydowanie za dużo)





Korektor Synergen
No i to jest dla mnie hit ! :) Jestem zachwycona tym produktem. Posiadam najjaśniejszy odcień. (01 Vanilla) Bardzo ładnie wtapia się w moją skórę. Zakrywa dosłownie wszystkie moje nie doskonałości. Wysusza wypryski. Jest bardzo wydajny. I cena jest rewelacyjna ! / w Rossmanie 7,99 zł





Puder Rimmel Stay Matte
Tego produktu używam już bardzo bardzo długo.  Ja mam odcień transparentny. Świetnie matuję, łatwo się nakłada, twarz jest po nim miła w dotyku i jest bardzo wydajny ! Nie wiem dokładnie kiedy ostatni raz go kupiłam , ale na pewno jakoś ponad pół rok temu i została mi jeszcze połowa :)/ Cena ok 20 zł


Bronzer Bell 2 skin 
Dla mnie wystarczający, dosyć łatwo się go aplikuję , ma ładny odcień i jest bardzo tani :) / Cena 5,99 zł





Tusz do rzęs Rimmel Day 2 night
Maksymalnie wydłuża i pogrubia moje rzęsy :) Dosyć ładnie rozczesuję, rzęsy nie kleją się i na szczęście nie tworzy efektu pandy :D / Cena ok 28 zł ( ja kupiłam za 20 zł, w jakiejś osiedlowej drogerii)






Pomadka Elf Essential Lipstick
Moja ulubiona szminka.Kocham różowe szminki. Ma cudowny kolor. Dosyć długo się utrzymuję. / Cena ok 9 zł





No i jeszcze kredka do oczu(czarna) i do brwi(ciemny brąz), ale nawet nie wiem jakiej jest firmy :P
I to by było na tyle.. Cieni do powiek nie używam, nie lubię.. wole mieć usta bardziej podkreślone :)

A wy na jakie produkty stawiacie?
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ! :)



16 komentarzy:

  1. Z tych kosmetyków nie mam akurat nic, ale z chęcią przetestuję puder z Rimmela. Dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar zakupić under twenty :P Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :) + za komentarz się nie obrażę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ! Muszę sobie kupić ten krem z Under20

    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudru używam tego co Ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Ty wolę podkreślać usta, tym bardziej, że moje powieki sprawiają mi sporo trudności. Wciąż uczę się maskować opadająca powiekę. Nie jest to łatwe, dlatego wolę akcentować usta. W związku z tym stawiam na żywe, soczyste odcienie, które ożywiają moją bladą cerę:)

    Puder Rimmela jest całkiem niezły. Dość dobrze matuje strefę T. Długo korzystałam z jego dobrodziejstw.

    Kremy z Under Twenty jakoś nie przypadły mi do gustu, ale co cera to inne wymagania i kaprysy;)

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne kosmetyki, kilki z nich równeiz używam. Dziekuje za odiwedzinki i zycze powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten pierwszy puder i szczerze to byłam zaskoczona. Cena 20 zl, ale był o wiele lepszy niż ten co kupiłam w Sephorze za ok 80 zl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny korektor :D
    Ale ja się rzadko maluję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tusz mnie kusił. Chętnie poczytam dokładniejszą opinie na jego temat :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam podkład z rimmela no i jeszcze używam eyelinera:D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczny nagłówek ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. SLYSZALAM WIELE DOBREGO O TYM KOREKTORZE

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczne zdanie na temat podkładu Astor :P dlatego stoi sobie samotny w koszyczku, zapomniany x( za to szminka musi być w rzeczywistości bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego bloga
obserwacja = obserwacja
komentarz = komentarz